HIF!

jaa, nu sitter jag med iste i handen :p  känns som jag bara dricker det;d haha ;p
Men det är så sjukt gott,jag kom hem från hif för ett tag sen.
Jag var där med faton <3 pch hanna banna:D 
Hif spelade inte speciellt bra, men dem vann i alla fall och tur var det !
Efter matchen cyklade jag och faton hem tillsammans, :=   och jag har precis pratat med johan i telefon också. Jag ska ju till honom imorgon, jonstorp jävla by!! :D hah :p
Men jag får ju träffa honom, det är det viktigaste, jag har saknat honom måste jag erkänna. Johan R är verkligen en kille som man kan lita på, det finns inte många på denna jord, men johan är en av dem. Han har funnit där för mig när jag verkligen har behövt någon, och han är snygg:$ Så jag åker rätt tidigt imorgon:))
Ciao :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0