lars winnerbäck!

god morgon mina puddingar !

igår var det som sagt lars winnerbäck på sofiero, det var verkligen sjukt bra!
Så anders kom och hämtade oss vid halv fem, sedan körde vi och hämtade några kompisar till min bror. När vi kom från till sofiero var det ju en enorm kö, men det gick rätt snabbt. Jag träffade Johan R i kön, åhh, du är så söt gullet. : )
När vi kom in, så hade bror och hans kompis redan tagit plats till oss längst fram nästan, det var verkligen en bra plats. När vi hade slagit oss ner, så blev det mat !!  Pasta sallad, och vitlöks bröd. Sedan skickade fredrik sms om vart jag var, så gick jag till honom, och pratade lite. ´Det började regna så jag var tvungen att dra mig tillbaka, sedan började konseren vid nio. ÅHHH, vad jag älskar lars winnerbäck han är ju en kung !!!!!
Sedan var det hem färd ! :D 


idag vaknade jag av att robin ringde och väckte mig, men det gjorde inget. Han ville bara fråga hur det var med mig, gulligt av honom. : )  Sedan märkade jag att jag har enorm huvud värk, men jag får skylla mig själv. FAN!!! Vad hände i går igentligen?... Duma josefine var i farten, tack bror för du köpte det till mig, (NOT ) idag ska jag nog träffa Johan R, och sedan blir det nog resturang med mamma i kväll.
Här kommer några bilder från i går ! ''

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0