Lyckad dag !

tjena mina pudingar !

Jag har som sagt varit i jonstorp hela dagen och hälsat på Johan R, <3 gud vad roligt det var att se dig, har verkligen saknat dig något enormt, om jag ska vara ärlig. Vad vi gjorde, orkar jag abslout inte skriva nu, är rikigt trött, men vi har i alla fall träffats, haha ;p  Sedan tackar jag för skjusen min älskade bror, det känns som jag bara känner massor av johan, men sånt är livet.
Nu ska jag snart kolla vad det är på tv i natt, och imorgon blir det massor av roligt, skriver i morgon vitti igen, ciao mina älsklingar ! <3


Förlåt i fall jag sa det på fel sätt, jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Men jag gjorde mitt bästa, och jag var ett nervös för att berätta det för dig, och visste först inte i fall jag vågade. Men jag klarade av det, och jag var glad att jag klarade det. Jag hoppas du förstår, och att jaa, jag kan inte skriva för mig här, men johan R, du är bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0