Porsche !

god kväll snyggingar !


Idag, så har jag som sagt varit i båstad. Det började med att anders och bror kom och hämtade mig i porsche, ojoj, den är så fin ''vår'' bil!!!!:D  Så körde vi till båstad, när vi kom fram kollade ju klart alla på bilen. Kände sig snygg då, nej men, så parkerade vi. Gick in vid tennisen, sedan stack vi och åt där inne. Rikigt gott var det, dyrt men gott !:o  Sedan bestämde vi oss för att kolla på tennis, det är så sjukt roligt att se folks huvud, '' höger, vänster, höger, vänster'' HAHAHAH, men jag kan ju bara tänka mig hur jag själv ser ut.:o  Efter några timmars tennis, så var det dags för mat igen:p Så det blev restarung mat igen:p  Det var även väldigt gott, sedan körde vi hemåt, där mamma väntade med rabarberpaj. Det känns som jag bara har ätit idag, men tro mig jag har gott väldigt mycket!! :D 

Men nu ska jag snart sova,

puss på dig Johan R <3





( ska vara datum den 9 / 7)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0