regn!!!

tjena mina puddingar !

idag så vaknade jag klockan nio jag slog på tv:en och kollade på våra bästa år som började vid halv tio, sedan så orkade jag inte se hela, för jag var så trött. Så jag somnade om, och mamma väckte mig vid 11, joo tack :O 
Men jag fick panik för jag visste att vi skulle köra klockan halv ett till landskorna. Men jag hann duscha, och göra v mig, duktigt av mig. Så vid halv ett, så körde vi mot landskorna, vi var ju tvungna att köra in om plantagen och handla blomma till graven. Sedan kom vi till landskonra, åhhhh, deet var så fint där. Man blir så glad över att det är så många som besöker graven. Men det är lika jobbigt varje gång, tårarna bara sprutar av en.. :(  men det är något man måste leva med. Men sedan blev jag och bror hungriga så vi sa till mamma ge oss mat !! haha, så vi körde in mot landskorna, och åt där på en restaurang, det var gott. Efter maten, så körde vi mot stan, där mamma skulle kolla på nya glasögon. MM,. bra mamma hon kunde inte bestämma sig för vilka hon skulle ta så hon tog tre st:O  det var ett billigt kalas, hon bara; jaa nu får du inte månads peng på några månader , tack tack:O hihi. När mamma hade köpt sina glasögon så körde vi och handlade mat, och nu sitter jag här och har precis ätit, och väntar på att Sebastian ska komma!! åhh, vad jag längrar, så ikväll blir det mys med sebastian, och lite så. Sedan vill jag bara säga att det har varit sjukt tråkigt väder idag!!   För det har regnat hela eftermiddagen!!!!

Bästa Michaela, välkommen hem, jag har verkligen saknat dig. Vi har så mycket att berätta för varandra imorgon, tänk 2 veckor utan varandra!!  Tänk så mkt vi har att berätta, så mkt som har hänt på dessa två veckorna,!!  Jag vet inte vart jag ska börja, men vi ses ju imorgon, jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0