Regn / sol!

jaa, som sagt jag har ju redan uppdaterat min köra blogg idag. Men jag känner att jag behvöer göra en till:p
Som sagt jag har varit och kollat på säng och möbler idag, jag, anders och mamma var runt halva skåne och kollade på de, vi hittade en säng men vi hade ingenstans att ta hem den på, så vi anders skulle köra till mio sedan och hämta den. Så vid tre tiden, ringde jag michaela och frågade i fall vi skulle fortfarande träffas, så jag cyklade till ramlösa och mötte henne där. Sedan bestämde vi oss för att cykla hem till henne, där vi spelade ''upp till bevis'' där jag vann!!  åhh, dukigt av mig. Det är verkligen ett roligt spel i fall man vill skratta. Efter spelet cyklade vi hem till mig och hämtade mina saker, för jag ska ju sova hos michaela idag. Vi hade så mycket att prata om, åhh, vi har varit borta från varandra i två veckor, buu!!
Snart ska vi äta, och i kväll blir det väl att ta det lungt :)  

Ring i fall det är något, puss på er !

( jag orkar inte läsa igenom )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0