sol, sol och sol!

god kväll mina puddingar !

idag så väckte mamma mig vid tio jag gick upp och ringde michaela jag skulle väcka henne, men hon var redan uppe! Bra gjort !:D haha. Jag åt frukost och gjorde v mig. Sedan cyklade jag till stan och mötte michaela vid 7- eleven den lata saken tog bussen! :D   nawe, ! Men jag älskar dig !
När hon hade kommit gick vi sakta mot gröningen, där mattias och hans bror stod. Så vi hälsade sedan frågade mattias i fall vi skulle ligga med dem, så vi tog våra handdukar och la oss brevid då. Mattias, vet du så jävla glad jag blir i ditt sällskap!!  Du får mig att må bra.!!!!!  Vi låg och steckte lite, sedan gick jag och mattias ner i vattnet och badade, michaela vågade inte:D  :)   Vid ett tiden kom calle, ;D    åhhh, vilken underbar dag. TACK  du mycket ! :D<3
Jag kom hem vid halv sex tiden, då var maten klar. Efter maten gick jag in och duschade och gjorde v mig, och så körde mamma och jag till gröningen och köpte glass ! :D<3
Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Här kommer en cool bild:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0