solen skiner !!!!!

god eftermiddag !

:)    hur är det med er idag?  MEd mig är det fakitksit bra.
mamma väckte mig med nio, och gick upp och gjorde v mig. Sedan körde vi till ramlösa och hämtade jenny mammas kompis. Därefter körde vi till min morbror, för dem skulle rida. Jag har också rätt sugen på det, men jag vågade abslout inte, dem är ju farliga:o ahah. Men efter några timmar där, så körde vi och hämtade michaela, gud vad jag har saknat dig min älskade vän. :D  vi åkte hem, sedan ut på väla och hämtade mina efter längtade skor. Jag blev så glad att dem passade också. Så nu har jag ett par nya converse, VITA!!!:d  Det är så fint, när vi kom hem så spelade vi ett spel, :p  Snart ska vi väl spela något annat spel, det känns verkligen skönt att få träffa dig michaela, du är vekrligen mitt allt ! Vad skulle jag gjort utan? Det finns ingen underbara än dig, :D  Snart ska mamma laga mat, sedan ska vi på bio oh se mamma mia. :)
Ha det bra, snyggingar !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0