Söndag, !

God morgon mina puddingar !

Hur jag mår idag?` Inte speciellt bra, jag saknar min syster så jag håller på att döööö!!!!!!!  Jag klarar inte mycket länge till, känns det som!! På fredag är det ett halv år sen ditt hjärta slutade slå... !
Men nu ska vi ta lite roliga saker också.:D Idag så skulle jag igentligen gå upp klockan 10 för att gå ut och jogga, men det regnade så in i bomben :D haha. Så jag sket i det, det får bli lite hopp rep och dans idag istället :D
Men i alla fall, jag ska snart platta håret, och sedan ska vi åka till mormor. ! :D Efter mormor, ska vi ha gäster, jätte roligt. Nej, men det ska faktiksit bli lite små roligt, god mat, god efterrätt :)  Vad händer annars i veckan? 
Joo, jag har fullt upp hela veckan. ! :D
haha, sedan glmde jag att berätta att igår kväll så tog jag och mamma en '' vem vill bli miljonär'' runda. Och, vem vann?  tralla, jag !!! 3 000 000 rikare är jag :D och mamma blev 40 000 kr rikare, har bevis !!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0