Spruta mot livmoderhals cancer !

hejhej : )

Idag så väckte mamma mig vid klockan 9, jagtrodde det skulle vara segt att gå upp. Men det klarade jag bra, åt frukost och sedna hoppade jagh in i duschen. : ) Sedan körde vi ner till stan, där jag skulle få min ''efterlängtade'' spruta mot livmoder hals cancer. Jag har varit nervös över denna sprutan nu i flera veckor. Men idag var det den stora dagen. Men allting gick bra, jag spände inte mig denna gången. Jag kommer ihåg sist jag tog den, så skulle jag och anna åka till köpenhamn dagen efter. Jag hade så ont i min arm, var alldeles röd, och öm. Jag tror även att jag hade feber. Menjag får hoppas att inte samma sak händer denna gången. Men som sagt, man ska ju ta 3 sprutor mot livmoderhals cancer, så får man ett speciellt skydd mot det, och jag har tagit alla tre nu !! Det känns bra, för jag hatar sprutor över allt annat.  När jag hade tagit sprutan, körde vi och byta lampa på mammas bil. Har ni sett vädret?  SOLEN SKINER !!!!!  helt fantastiskt : ) Jag vet inte, om jag skulle träffa simon idag, eller hur det blir: )
pusspuss på er. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0