Tråkigt väder!

Tjena snyggingar !

igår hade jag verkligen trevligt på teatern och festen. :)
Idag vaknade jag vid elva, jag tänkte att jag skulle gå ut och jogga, men jag pallade inte.!
Det är ju så tråkigt väder, så man bara vill ligga i sängen hela dagen, men när man kom ut så är det ju hur vartm som helst. Men mamma hade lagat en god frukost idag igen, hon har sommar lov nu i 5 veckor!!  Så hon går och skryter om det hela tiden, men det gör hon rätt i.
Jag kom nästan nyss hem från mormor, och väla. mormor var bra på humör idag, lite trött bara. Hon fyller ju snart år, :)
Efter mormor körde jag och mamma in om väla för jag var tvungen att köpa reningörnings grejer. Jag hittade även en tröja, och sedan köpte jag en mascara:D 
Snart ska jag iväg och handla, för mamma orkar inte det:p hahah
Ikväll blir det filmmys, ha det bra:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0