Träning på allvar josefine !

Nu känner jag själv att jag måste ta itu med min träning. Efter mitt lilla ''uppehåll'' med dansen så är jag snart på fötter igen. Innan var jag alltid den tjejen som gick upp tidigt och sprang ut och jogga. Eller tog eget insiativ och dansa. Men jag har helt enkelt varit för lat för det. Så nu tar jag mig i kragarna och sätter igång och tränar. Så här ser mitt tränings program ut.

Måndag: Gå upp tidigt, och gå snabb takt i 45 minuter.
Tisdag: Gå upp tidigt, och gå ut och jogga i 30 minuer.
Onsdag: Sova länge, ut och jogga, och senare dansa.
Torsdag: Sova länge och hoppa hopprep.
Fredag: Vila.
Lördag: Vila:
Söndag: Styrka.


tror ni att jag kommer att hålla detta nu? SVAR JAAA !!! Det är något jag måste, för att snart börjar dansen igen, och då måste jag vara på topp. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0