5 dagar kvar älskling!

Idag är det bara 5 dagar kvar till min älskling, kommer hem. Jag saknar dig jätte mycket johan, ska du veta.
Det var inte länge sen man sa, nu är det '' tre veckor kvar'' tills johan kommer hem. Men har gått så snabbt.
Tänk imorgon har vi varit tillsammans i en månad, jag har sått ut med dig en hel månad:p hihi. <3
Och fler ska det bli, johan jag tycker verkligen jätte mycket om dig.
Tänk för en snart en månad satt, vi där i din soffa, och skrev lapparna. :$  åhh, de tär vekrligen en dag att minnas.
Du betyder verkligen något otroligt för mig, ska du veta. Det finns ingen bättre än dig. Du är så underbar <3
Vad skulle jag gjort utan dig?  <3
Johan 5 dagar kvar, vi klarar detta älskling<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0