5 månader sedan idag !

Idag vaknade jag jätte sent, men det var väl p.g.a att jag inte kunde somna i går kväll/ natt !
Det suger verkligen att inte kunna somna på kvällen, men till slut somnade. Jag vaknade vid 11, då jag ringde älskling, och frågade hur det var med honom. Efter vi hade pratat i någon halv timme eller något, så stack jagut och joggade, det är väldigt skönt somsagt att jogga på morgonen / förmiddagen. Så jag sprang i en halvtimme idag, när jag kom tillbaka, så duschade jag, och nu har ag precis städat hela lägenheten. Det tog sin lilla tid, men ibland måste man vara lite snäll. Jag ska snart göra v mig, senare idag ska jag träffa älskling. Jag behöver verkligen träffa honom, efter allt som har hänt.
Det är även 5 månader sedan min syster dog i dag, det känns i hjärtat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0