allergi chock och nässelfeber!

skolan idag, mamma väckte mig, gick upp, och tog bussen till ga hallen, för vi skulle ha idrott, men jag kunde inte vara med p.g.a mens värk..(:    sug !
Medan dem andra spelade baseball, så satt jag, michaela och pontus i gräset, och pratade om allt !
+ att pontus sa till mig i går, att han hade snaggat sig. Så kommer han gående, då skriker jag
- PONTUS !!!
då visar det sig att han sa det vara för att jävlas:o  döö:p ahha
Efter idrotten gick vi tilblaka till skolan,
svenska, då vi skulle spela upp vår pjäs, vår var lätt bäst ! :D  Vi tappade inte bort oss i alla fall . ) hiohi.
Där vi även fick våra betyg i sv / so. Fick VG i svenska och VG+ i so.!  Det är på goda vägar :)
Sedan böärjade det klia något enormt på mina ben, jag kunde inte låta bli att klia!!
Sedan blev det stora utslag, över mina lår, det spred sig till armarna, och lite i hårbåtten! 
Men det visar sig antigen vara allergi chock eller  nässelfeber. Jag fick medecin, som jag har med mig. Med andra ord jag blev drogad typ.. Sedan kom mamma och hämtade mig på skolan, för jag var trött. Då körde vi och åt lunch, för jag var hungrig, alltid lika gott med mat:p haha. Men nu är jag jävligt trött, så nu sk ajag sova..:(  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0