du kommer alltid att finnas i mina tankar!




Idag så kom mamma hem tidigt, för jag inte mådde speciellt bra. Vi åkte till Landskorna, där min syster sover gott, du kommer alltid att finnas i mina tankar. Du var något speciellt, som ingen kommer nå upp till. Du finns i mitt hjärta, idag, imorgon, för alltid. Du kommer alltid att ha den största platsen. Vi köpte även dem rosorna som är på bilden, och ett ljus. Där ligger en vit lapp bland rosorna, det är en text om hur mycket jag saknar min syster. Det var verkligen tufft att besöka min systers grav plats, tanken om att hon bara ligger nere i jorden alldels död:'( Jag vill se henne levande, inte död !!
Efter landskorna, körde vi till maxi och handlade mat, och när vi kom hem så ringde jag älskling. Jag fick även ''äran'' att laga mat idag, det blev räkor, kräftor och sallad. Altlid lika gott, efter vi hade ätigt, så gick jag ut och gick en runda. Jag träffade på Faton, ohh, vad han skrämde mig. Han frågade  i fall jag skulle ha skjus hem? men jag vågade inte, han åkte moppe. Så vi gick och pratade lite, länge sen man såg dig gubben:) 
Nu sitter jag här, ska snart dega ner mig i sängen med en påse godis, och ha mysigt.
Jag ska upp rätt så tidigt imorgon, för pappa kommer och hämtar mig, för vi ska på kalas imorgon!
Jippi, min kusins barn har fyllt år, så det blir Jonstorp imorgon. Alltid lika trevligt att träffa familjen. Sedan på kvällen ska jag och pappa över till grannarna och grilla och ha mysigt. Söndag ska jag nog träffa HANNA!! 

Ciao, ha det så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0