Engelsk lärare?

Idag vaknade jag vid halv elva, jag fattar inte hur jag kan sova så länge om dagarna. Hela dagen går ju åt..  Jag gick upp åt frukost, och tänkte att jag skulle gå ut och jogga, men det blåser ju något fruktansvärt ute. Har ni hört i natt? 
Jag har knappt kunnat sova, för mitt rum ligger precis vid vårt uterum, och glasen där, står och skakar.. Jag har även pratat med älskling i telefon, dansat lite, och duschat i en halv timme.
Snart kommer mamma hem, då ska vi ut och gå och skönt ska det bli, måste röra på mig mer.

Sedan så ska jag ansöka om engelsk lärare nu under sommaren, för jag tycker själv att engelska inte är mitt bästa ämne, visst jag har ett stark godkänt, men jag vill ha bättre i just det ämnet. Det är det som gör att jag får inte lika bra betyg, jag tycker det är dåligt att bara ha G i ett kärnämne, så därför måste jag göra något åt det. Jag har alltid haft svårt med språk, men spanska går det bra för mig. Men som sagt inte i Engelska, Michaela har verkligen hjälpt mig nu i 8:an med min engelska, du ska ha ett stort tack. Så jag ska sätta ihop en anonns och lägga in i hd eller blocket, jag vet inte vart alla människor läser? 
men är det någon som känner sig intreserad av att bli min engelsk lärare under sommaren så komentera detta inlägget då.! 

Kommentarer
Postat av: anna banana!

tjabba tjena fjolla :D jag kan hjalpa dig ngn dag i veckan nar jag kommit hem om du vill :) sakna dig bastis <3

2008-06-24 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0