Fredagen den 13: onde!

Ja, idag är det fredag den 13: onde, och det sägs ju vara en dålig dag.  Men jag har i alla fall inte råkat ut för något speciellt.
Dagen började med, att jag sov länge, för jag har ju SOMMARLOV nu!!:D Sov till 9,45, inte så sent men men, gick upp duschade, åt jordgubbar till frukost, och gjorde v mig. Sedan så tog jag bussen ner till stan och mötte bästa Michaela. Vi tog bussen till väla, väl inne på väla. Så handlade jag en skjorta, en bh och ett nagellack. Michaela handlade en tröja. Det är alltid lika trevligt att umgås med dig<3
Sedan är älskling i Stockholm i helgen, jag saknar dig redan:/  åhh!! :S 
Jag har precis ätiit och målar mina naglar.  I kväll blir det film !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0