i miss you.

Idag vaknade jag upp hos pappa, : )
Igår så umgicks jag med pappa hela dagen, och det var jätte mysigt. Vi åkte ner till stan, tog färjan över till danmark och åt på båten. Efter båt truen, och stack vi och handlade godis och lite smått och gott. Sverige spelade ju i går. Dem förlorade, jaja, sånt är livet. Man kan inte vara bäst alltid, nu hoppas jag att dem vinner mot ryssland på onsdag.
Idag ska jag till mormor, sedan ska vi ha gäster i kväll har jag för mig.
Det är jätte tråkigt väder, jag vill ha sol, och vill bada !!

Mina älsklingar är borta, johan är ju borta, men han kommer imorgon<3 Anna, är i canada, och kommer hem om 4 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0