Jag kanske inte alltid mår lika bra som du tror.!

Jag har förlorat min bästa vän, mitt allt,  ja min syster. Det är 4 månader sedan, och det har inte varit några lätta månader. Men jag lever, och jag har varit stark nog att klara av det. Trotts allt gråt, och alla sena kvällar.
Med andra ord, jag har haft det jätte jobbigt under dessa 4 månaderna. Om man säger så dem tuffaste i mitt liv. Fast jag bara är snart 15 år, så kommer den 25 januari vara ett datum att komma ihåg lik väl som jag kommer komma ihåg min syster. Jag har alltid varit en glad, potistiv och en framåt tjej. Som aldrig har en sur min på läppen. Det har varit så alla mina 14 år. och det är det fortfarande. Jag ler på utsidan, jag skrattar och är positiv på utsidan! Men det är ingen som verkligen frågar hur jag mår, och menar det? Jag tror faktiksit inte de tär någon som har gjort det. Visst det förstår jag, för om jag hade alltid varit ledsen, och aldrig skrattat, då kanske folk hade börjat undra, hur jag mådde. Men nu är det inte så. Som sagt, jag mår inte bra.
Jag vill vrida klockan tilblaka, och verkligen rädda min syster. Jag vill att hon ska komma tilbaka levande !!Jag vill att hon ska må bra,!
Man har så många frågor, som man har ställt sig själv, men aldrig fått svar på. Och man ställer dem frågorna fortfarande, men får samma svar.! 
Det är så jobbigt, att veta att du inte finns på denna jord, vi kommer aldrig mer att träffas!
Vi kommer aldrig mer att få prata.!  Tänk på en jävla dag, har mitt liv förändrats, och då menar jag förändrats.
Du fanns vid min sida ena dagen, men andra lämnade dig mig ensam.
Tänk så mycket du hade kvar i ditt liv, nu kan du inte se din enga dotter växa upp.
Julia kommer bli en fin flicka.
Inom oss alla, finns du kvar i oss Anna. Du finns i min själ nu, det är vi två mot världen.
Jag måste vara stark, och klara detta. Hur tufft det än är, så måste jag det:(  För jag ska bevisa för dig, att jag är din starka syster<3

R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0