Johan, du är min !!<3

ojj, jag såg att jag inte hade varit så ''aktiv'' på att skriva i min blogg. Men som sagt jag har haft fullt upp :)
Söndag: igår så kom älskling hem till mig framåt eftermiddagen. Vi körde till min morbror, där vi badade och hade allämt mysigt:$ åhh, vad du är bäst johan!! Sedan körde vi till råå, där vi tog en glass, och det var lika mysigt. Johan, du ska bara veta så glad jag är att du har hemma, men det har jag redan sagt. Men jag kan skriva det här också :D  hihi.
Efter glassen, körde vi lite i stan. :)  Sedan åkte vi hem till johan, där vi åt, := <3  
Måndag: Mamma väckte mig klockan 6,15:O   nooo!!  jag vill inte gå upp så tidigt, :O  men i alla fall, sedan vid 7,30 skulle vi hämta michaela vid regnbågskiosken. Vi körde till heden, tidiga, nej nej, inte alls:D hihi. : ) Vi skulle samlas klockan 8,00 på heden, men i alla fall. Vi skulle då ha idrottsdag. Vi började med kast med liten boll, där det gick sådär. Sedan gjorde vi alla andra grenar också typ. Men mitt längd hopp var ändå dagens höjd punk:o  hahah. Efter allt springade, hoppade mm, så skulle 9: orna spela mot lärarna. Jätte roligt att kolla på. jippi. ;p Vid 14, kom JOHAN!!  till heden. Överraskning,<3
Sedan körde vi hem michaela, och körde hem hit. Mamma lagade mat, och vi hade myss !! :D<3 
Jag sitter med turban, och ska snart gå och lägga mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0