Liseberg i går, och skola idag !

Ja, som sagt igår var elevrådet på liseberg, och det var jätte roligt.
Dagen började med att jag skulle till skolan, hade först no.!
Sedan så gick jag och Thea ner till musiksalen, där vi skulle samlas, för att sedan åkta till Göteborg !
Resa upp gick väl bra, men det var jätte segt :p
Vi kom till göteborg vid ett. Det var jätte mysigt på liseberg, man var ganska trött när vi skulle hem.
Resa tillbaka gick så snabbt !! Så sjukt roligt, som sagt jag har ont i min nacke !! :/   Jag vet inte, men jag låg på något konsigt sätt i bilen :D Kom hem vid 21, mamma hämtade mig på Ps1, kom hem duschade, ringde älskling, och träna på min reodivninsg! Somna !:p

Idag vaknade jag jätte tidigt, för jag skulle träffa olle och Emma på skolan klockan 8. Jag ringde olle tidigt imorse, och frågade i fall vi verkligen skulle träffas klockan åtta, och det skulle vi. Tog bussen, och sedan träffade jag dem på skolan, vi tränade på redivisningen, och sedan var det då dags. Så mycket tid vi har lagt ner på denna arbete, det är helt sjukt. Men det gick väl bra, eftersom vi inte har tränat alls tillsammans. :O  Efter spanskan, var det matte.!  pratade betyg, det går framåt med mina matte kunsakper, men jag är inte nöjd med mitt betyg..  får se i 9:an jag måste höja mig. Sedna hade vi estet, där vi skulle göra någon fotojakt, jag och michaela sprang på stan som yra hönor. Vi fotografterade allt från polisman till en röd pölse:d haha. Sedan fick vi sluta efter maten. Tog bussen hem, handlade mat, och dricka. Sitter här och kollar igenom mina betyg, och dricker ramlösa :)   ( jag orkar inte lägga in bilder från liseberg ) :p
Jag ska snart ut och sola :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0