Michaela !<3

Michaela, tänk att vi har känt varandra i snart två  år! 
Tänk så snabbt tiden har gott, och det känns som vi har känt varandra betydligt längre.! 
Vi är som helan och halvan! Ingen kan stoppa oss ! 
Jag kommer ihåg när vi satt i petersvenskolans matsal, och väntade på att bli indelade i klasser. 
Vi alla var väldigt nervösa, vi skulle börja 7:an. Tänk en helt ny skolan, helt nya kompisar ! 
Vi började prata lite smått, men vi tänkte säkert inte mer på det. Vi blev bättre och bättre vänner, och till slut blev vi bästa vänner. Tänk att jag har hittat en sån bra kompisar i skolan?` Det är magiskt ! 
Du är verkligen en bra vän, och jag är jätte glad över att jag har dig. Tänk så tråkig skolan hade varit utan dig?
Vem skulle jag skratta med, vem skulle jag prata med när jag behvöde någon? Svar ingen.! 
Men nu vet jag om att jag kan prata med dig, ALLTID!! det är bevisat, du har verkligen funnit där för mig. Du ska ha ett stort tack för det! <3  tack michaela ! 
Tänk så många minen vi har tillsammans , och så mycket vi har gott igenom. Dessa minena vi har tillsammans kommer alltid att finnas inom mig. För det är något man verkligen kommer ihåg. Vi ska snart börja 9:an och det kommer bli tufft. Men vi kommer klara det tillsammans. Vi komemr stötta varandra,  och när vi behvöer varandra!

Vi har varandra Michaela, vi ska inte ta åt oss för mycket av vad dem andra säger!  Dem ska inte få dom möjligheterna att kränka ner oss på det sättet som dem har gjort ! Vi ska se ge igen, förr eller senare ! Så är det bara.! 
Det dem har gjort mot oss, är så sjukt omoget!  Dem kommer aldrig att kunna bli mogna! Dem kommer alltid att ligga på dagis nivå. Som sagt vi har varandra och det är jag glad över ! 

Michaela Palmqvist, jag älskar dig nu och för alltid.!<3   
Du är vän man kan lita på, <3

Du lyser upp min dag
du gör mig dag
jag är glad att du finns

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0