Middag med familj och älskling<3

igår så var det skolan som vanligt. vi började inte fören klockan 10,00. Det första som hände var att min mentor sa till mig och linnea, att vi hade cyklat utan hjälp på ven. Och som straff skulle vi får städa toaletter. Det gick jätte bra. Efter att vi hade städat. Så blev det film med klassen, och det var väl trevligt.
Vi slutade redan klockan 14,30, jag stack hem, cyklade till Anna, och sa hejdå till henne. För vi ska ju vara i från varandra nu i 4 veckor. Så sjukt tråkigt, men jag får försöka klara mig utan henne. För hon är verkligen en sann vän, som jag behvöver ! <3   PUSS PÅ DIG <3
Efter jag hade varit hos anna ett tag, cyklade jag hem, duschade och gjorde mig i ordning. För jag, morbror, bror mamma, och älskling. Skulle ut och äta. Vid fem tiden kom älskling till mig, det blev lite pussar. Sedan körde vi ner till ''la playe'' eller hur det stavas. Där vi åt, och det var jätte trevligt. Efter maten så körde vi hem hit, där vi kolllade på lite tv.
Sedan blev det god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0