Nu är helgen slut..

Helgen har varit jätte skön, det har varit strålade väder, och allt har varit perfekt, förutom att min älskling inte är hemma än. Men som sagt det är bara 6 dagar kvar. Vi kommer klara det.
Idag så åkte jag och mamma till mormor, där vi träffade min morbror. Vi satt ute i solen och fikade, och hade allämnt mysigt. Sedan åkte jag med morbror till han, där jag badade med daisy. Det var 28 grader i luften och 24 grader i poolen. Det kan inte bli mycket bättre, nu märker man att sommaren är snart här.
Efter badningen, åkte jag och mamma och handlade mat. :) 

Nu i kväll, har jag varit ute och gått i en timme, och det var rikigt skönt, förutom att jag har stora blåser på mina fötter, men men. Iorgon är det skola, då får man träffa pontus. :) :p +  bästa michaela :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0