Ny vecka, !

Som sagt, mamma väckte mig och hela den biten idag också ;d hihi.
Skolan började med matte, jag och michaela löste sån matte klurig, var det snabbast eller?:D vi är bäst !!
Mentorstid!
Trädslöjd, när jag inte gjorde något, satt och pratade med pontus och michaela hela tiden, :p
Mat.
Engelska, vi kollade film.
Svenska, kunde inte göra så mycket för Tilda hade pappret eller något.. Men men,.

Efter skolan, tog jag bussen till mamma, för jag var tvungen att skriva ut mitt no arbete.
När vi kom hem, pluggade jag lite på spanska, cyklade och handla lite dricka till imorgon.
För imorgon ska ju elevrådet åka till liseberg. : ) så kommer nog inte skriva något imorgon. För jag kommer hem lite senare imorogn kväll :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0