Ont i magen!

åhh, idag vaknade jag av att jag hade ont i magen, jippi det kan inte bli mycket bättre. Jag fattar inte, att mens kan göra så jävla ont. Mens värk är det värsta som finns. Det är verkligen något jag hatar på denna jord. Jag ska inte ha barn nu?  Varför har vi redan det?  ÅHHHHHH, min mage !!
Men i alla fall, jag vaknade upp i pappas källare idag, jag sov där nere i natt. Mysigt var det allt, sedan körde pappa hem mig, för jag vill ligga i min egen säng när jag har ont i magen. Jag blir abslout inte på dåligt humör, som ¨tur är, jag kan bara bli lite ''överglad'' haha. Men i alla fall, jag ville träffa min mormor idag, så jag följde med mamma till mormor. Men min mormor mådde inte så bra idag, hon var helt borta. Jag hade tänkte att sova lite nu, senare i vkäll blir det kvällspromenad, och sedan kommer bror hit. Hoppas att ni alla mår bra, och INTE har ont i magen.

Här kommer några bilder från i går, hann inte lägga in alla igår kväll:p

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0