Ribban cup!

Idag så hade vi sov morgon till klockan 9,30. Tog bussen med alexander, sedan skulle vi samlas mentors viss vid statsparken.  Så var det dags för ribban cup. Förra året var det sjukt roligt.  Ni kanske inte rikigt vet vad ribban cup är för något. Men vi fick ett papper där det stod olika utmaningar, som man skulle göra mentors viss, tex. fylla sin ficka med sand, få tag på en kötttbulle, göra en text om varför din mentor är bäst och byta kläder med någon annan, så det gjorde jag och pontus. Det blev dagens höjdpunkt ! Alla kollade, och då menade jag alla ! :D
När vi skulle byta om inne på tjej toaletten på bibloteket, så hörde vi att det var någon som spolade. Åhh noo!  tänkte vi.
Där stod vi och byta kläder med varandra. Men hon förstod men pinsamt var det.
Jag pontus, och emil gick tillsammans. Vi skulle göra massor av grejer, och vi klarade det. Sedan samlades vi efter en och en halv timme. vi fick full pott, men det gick inget vidare i utslags frågan. S¨å grattis till dem som vann ! :D
Efter ribban cup var det grytan, och det var roligt att kolla på. Vi hade roligt i alla fall. Efter skolan, stack jag och mamma till väla. För jag behvöde nya kläder:$ Så det blev två st nya shorts, en tunkia/ blus och ipod hörlurar.
Nu sitter jag här, pratar med vänner på msn och älskling kommer senare för att kolla fotboll <´3  puss på dig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0