R.I.P Anton!

Jag sitter framför datan fast klockan är över elva, detta är framsteg Josefine. Men jag mår inte så bra. Jag fick reda på i eftermiddags / kväll att en vän till mig har förlorat livet i en mopel olycka. Det finns inga ord, det är så overkligt så det finns inte. På mindre än 5 månder har jag förlorat min syster och en vän. Det kan abslout inte bli mycket värre än vad det är. Världen är orättvis, allt skit händer dem oskyliga. ;/  åhh, sitter här med en tår i ögat, och får igentligen inte fram några ord alls. Mer än att '' världen är orättvis''
Men det har jag redan förstått, sen jag förlorade min syster för snart 5 månader sedan, så har jag insett är världen är orättviss. För jag älskade verkligen min syster, jag gjorde verkligen det. Jag har abslout inte mått så dåligt som jag har gjort i snart  5 månader.  Under denna tiden så har jag förstått vad saknad är, och hr mycket jag verkligen älskade min syster. Krafterna är slut, men jag måste förstsätta kämpa på. !
R.I.P alla i himmelen!
Speciellt, Anna, Ewa och Anton<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0