släkt kalas i Jonstorp!

Idag vaknade jag sent, fick jag gick och la mig rätt sent i går kväll. Det var ett bra program på MTV, haha.
Men pappa kom och hämtade mig vid 13, där körde vi och hämtade min faster och hennes man.
Vi körde sedan till Jonstorp där min kusin bor med familj. Det var ett tag sen man såg alla i familjen, åhh, vad jag älskar min familj.
Jag fick då leka med alla barn,  men dem är så söta. Vi hoppade stutts matta, och gick till stranden i jonstorp. Jag har även kommit på att jonstorp ligger på landet. Det är massor av insiekter och skalbaggar över allt, och det hatar jag. Jag är emot sånna djur till max. Min ´vita tröja var full av s'åna insekter... Jag har även väldigt ont i mina knä, i fall det är någon som vill anteckna det;p för jag har hoppat så mycket, du vet man gör volter och sånt. Dagens höjd punkt var när min bror hoppade, han är ganska stor två meter, det var något som jag skrattade åt i flera minuter. Efter vi hade varit i jonstorp var jag och pappa hungriga så vi tvungna att åka in och ta en pizza. Och sedan ringde jag älskling igen. Det har som sagt varit en mycket trevlig dag, fast det var lite tomt. En '' familje träff'' utan min syster, det måste jag säga var väldigt tufft, men som sagt det är sånt man måste leva med. För mikn syster kommer alddrig mer tillbaka. Förlåt i fall jag har många fel stav, men jag hinner inte rätta. Jag ska snart i väg till grannarna igen, för pappa sitter där och pratar med dem. Men här kommer någer bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0