Sommarlov !!!

Idag så väckte mamma redan halv nio, fäör hon visste att jag skulle ha låg tid på mig. För idag var det ju skolavslutning. Mamma körde mig till stan, där det blev snack med mentorn, och sedan begav vi oss till maria kyrkan. Åhh, det var så fint. Det blev några tårar. Efter kyrkan så gick vi tillbaka till skolan, fick betyg, och sedan SOMMAR LOV !!
Tänk så snabbt detta året har gått, det var inte länge sedan man satt där och var 7:a och var jätte liten. Nu ska man börja 9:an efter sommarlovet, och man blir äldst på skolan. Men 8:5 tack för ni finns, ni är verkligen guld värda !
Måste ju berätta att jag är jätte nöjd med mina betyg också :D ihhi.
Efter skolan, stack jag och mamma ut och åt lunch, och det var jätte gott. Mamma skulle tvunget ha en ny väska, så hittade vi en jätte fin. :p
När vi skulle gå upp till bilen, så såg jag johans bror sitta i johans mammas bil. Så pratade vi lite, sedan frågade jag var johan var. Så berättade fredrik det, så jag gick och mötte min älskling. Sedna körde vi till berga, ödåkra och till Gantofta. När klockan började närma sig 17,00 så körde johan mig hem, och sedan körde mamma, jag och hyrde film, och mat !
Ska snart äta mat !! :D,,

ÄLSKLING, kör försiktigt, och jag saknar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0