Söndag!

idag vaknade jag vid halv elva, gick upp och tog på mig jogging kläderna, och stack ut och joggade. Det regnade, och det var rikigt kallt, men men. Sedan kom jag hem, la mig på sängen, och orkade absolut ingenting, stack in och duschade, sedan var det frukost. Efter ett tag, så ringde jag älskling, gud vad jag saknar dig!
Mamma och jag körde till väla, gud vad mycket folk där var, det var ju rea. Jag träffade även Gustaf där, det var ett tag sen. Efter väla stack vi till mormor, min söta lilla mormor. Jag hoppas att du kommer i häg mig fortfarande, det är så jobbigt att se dig så här. Jag älskar dig, och kommer alltid att göra. När vi hade varit hos mormor ett tag, körde vi och handlade mat igen, kom hem slingade mitt hår, det blev väl okej. Jag ringde älskling igen, har precis ätit, och  ska snart kolla lite tv:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0