Tisdag

idag, är det tisdag, jag vaknade klockan 11, gick upp åt frukost, och gick in i duschen.
Mamma ringde mig, och frågade hur det var med mig, och hela den biten.
Sedan slutade mamma tidigt, så vi körde till väla, för att mamma skulle handla något till min morbror. Efter väla körde vi till maxi, och stor handlade. Mamma snackade även med en kompis som hon känner som jobbar där, om sommar jobb för mig. Joo, visst nästa sommar måste jag börja jobba för mamma, visst det kommer säkert gå jätte bra. Tjäna sina egna pengar, men jag vill inte göra det på maxi. Så nu sa mamma, att jag måste börja tänka ut vart jag vill sommarjobba. Men vi har ett problem, man måste vara 16 för att ''sommarjobba'' och jag fyller 16 nästa sommar i augusi. Syn mamma, :D  mohaah.  Ikväll blir det film med mamma, och lite så :)
Imorgon ska jag till stan med älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0