Torsdag!

ojj, nu är detta kanske lite sent att lägga in vad som hände i torsdag, men men. Jag vaknade runt halv tio, av att dem borrade i huset, great !! :D 
Sedan så ringde älskling mig, och frågade i fall jag var vaken, och i fall han kunde komma om tio minuter. Jag på med kläder, borta tändera, och tvättta av ansiktet, sedan kom han och hämtade mig. Vi körde hem till Gantofta, där jag fick hjälpa honom att bära in deras nya tv, kändes snällt. :p (  skoja ) Sedan så hjälpte vi hans farmor och handla, körde till stan, och fixade mitt armband + träffa pappa. Vi körde och hämtade Fredrik, åt, och sedan bestämde vi oss för att kolla på bio, ''brudens bästa man'' den var faktiskit bra. Åhh, johan du förstår inte hur mycket jag tycker om dig. Du är verkligen guld värld. Tack för du finns. <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0