Ut och jogga !

åhh, igår var det som sagt midsommar afton, och jag var hos min morbror. Det var verkligen super trevligt, massor av trevliga folk. Så det var en lyckad kväll, / natt eller vad man säger, haha ;p

Imorse vaknade jag vid kvart i elva eller något, det blev ju inte så sent i går, men men. Jag gick upp och åt frukost, och sedan ringde älskling. Jag stack ut och joggade, och kom precis tillbaka. Jag var ute och joggade i 45 min, det var duktigt av mig. Så nu har jag bestämt mig för att jogga varje morgon, någon som vill med? : )  Det är faktiksit skönt att jogga på morgonen / förmiddagen, man kommer igång mycket snabbare. Har duschat också, så ska snart i väg med mamma, och sedan ska jag väl träffa alexander, det var väldigt länge sen, får se vad det blir. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0