idag

igår var det mycket trevligt. Var och åt middag hos morbror, och det var jätte gott. :)
När jag ändå var hos Anders så kunde jag lika gärna passa på att sola. Så jag solade en stund. men brun blev jag inte ;p hihi. Idag skulle jag igentligen ha dansat man det är ''påsklov'' tråkit men sant.;( 
Idag var jag och mamma på väla, för att mamma skulle handla lite kläder :)  hihi. Det var så fint så. Fick ett par strumpor på köpet.;p  men jaja. sedan åkte jag och mamma till mormor, där vi var ett tag. När jag kom hem så stack jag och mötte snyggingen:D haha. Vi kollade film och lite så. Han stack för ett tag sen. Anna, jag ringer dig imorgon. Min telefon är typ död !!! 
.. Jag ringer dig vid 12 kanske :D

Skriver mer i kväll. pusshej. image19äl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0