Klippning

ja, då var det en ny Tisdag, och en ny dag i Mars.
Det har nästan snöat hela dagen, men bara smått, som tur är.
Jag har varit och klippt mig idag, och det blev väl okej. Jag har klippt upp jätte mycket :S 
Men någon gång ska man väl klippa av sitt långa hår, men det blev väl lagom. Det växer ut snart igen.
Sedan var jag hos Dr. Göran för att ta spruta mot livmoderhalscancer.
Man tror att det inte gör ont, men det gör sjukt ont. Det känns som sprutan går igenom hela armen, och att nålen sittar kvar fortfarande. Men det går över :)
Min mamma tycker att jag ska ta den, så då får man väl göra det :) hihi.
Nu i kväll kanske jag s´ka till ramlösa en sväng ):)   får se :D
pusshej.

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0