R.I.P

Anna ''syster'' Lindahl

6 maj 1980 - 25 januari 2008.

Jag fattar fortfarande inte att du är borta.
Jag ligger varje fucking kväll, är du verklgen borta? jag får samma svar varje gång, massor av tårar med andra ord.
Varje fucking kväll är en plåga för mig, Det är då man verkilgen tänker på dig. Man ligger ensam i sin säng och funderar. 
Världen är orättviss, varför skulle en nära til mig dö, varför?
 
Jag fattar fotfarande inte,  varför du körde på de vägen just då?
Varför fanns du i den bilen just då?
Det är såna frågor man aldrig kommer få svar på.

Sedan du försvann för snat 2 månader sen, har jag förstått vad saknad är. För min saknad till min ängel i paradiset är enorm.
Jag har aldrig saknat någon människa så här mycket, jag har verkilgen inte gjort det. Jag har insett nu vad saknad är.
ATt förlora någon somman älskar är en plåga.

jag saknar min syster något otroligt.
Hon betydde verkilgen mycket för mg.
Det finns inga ord för den kontaken vi hade.

Min älskade syster, du ska veta att jag verkilgen tänker på dig.
JAG ÄLSKAR DIG NU OCH FÖR ALLTID. <3


Kommentarer
Postat av: Sara och Vincent

Kan inget säga just nu för jag gråter, men faaaan!

Jag saknar henne med....................

2008-08-28 @ 18:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0