Smink

Jag blir så irriteerad och ledsen på små barn ibland.
Så hoppas man på bussen på morgonen så ser man värsta brunkräms tjejen stå där och kolla ner på en.
Att en 12-13 och till och med till ens egna ålder, har flera lager brunkräm med andra ord över sminkad, tror hon är snygg på något sett. Men lilla gumman, du ser inte bättre ut med brunkräm ska jag be och tala om för dig. Ibland vill man bar gå fram och säga till dom.
Dom kan inte sminka sig, eller så sminkar dom inte sig med spegel.
Det är så iriteerande att när man går förbi dom, så kollar dom som aldrig förr. Ursäka?
men jag använder faktiksit inte brunkräm, och jag kollar inte ner på folk utan anledning.
Det är så otroligt töntigt, så det finns inte.! 
Dom är bara allämnt störiga, och dom är så små, ibland undrar man vad deras föräldrar säger.
Förlåt var bara tvungen att utrycka mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

småbarn? du kan inte kalla de som är ett/två år yngre än dig för småbarn så du vet ;)

sen går jag på din skola & du snear på mig ALLTID. Det är inte jag som snear på dig, så du kan ju berätta vad jag har gjort? eller? Du tror att du e bättre än alla andra, jag kan säga dig att du e fan inte bättre än någon annan av oss. Så sluta med det, det e bara töntigt.

2008-03-29 @ 14:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0