Veckan.

Det har varit en ganska lugn vecka måste jag säga,
inte alls mycket läxor, och det är rikigt skönt. Men det kommer väl en vecka sen med bara läxor.
I Tisdags hade vi matte prov och jag klarade det, hade tre fel så det känndes skönt, för jag var kanske osäker på detta avssnittet.
Sedan så ''ogillar'' jag och Michaela några person väldigt mycket, jag hoppas ni vet vilka ni är.!
Idag hade vi idrott, och jag är sjukt seg i kroppen känns det som. Måste ut och springa snart. hihi.
I kväll blir det väl slapp framför tv:en, får se vad som händer.
Imorgon, ska bästis sova här, och vi ska kolla finalen i melodifestivalen :D:D:D
Söndag, dans !!!!

pusshej.:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0