Arttonde maj tvåtusen åtta.

Söndag,  och jag tycker inte alls om söndagar, men blir så depremerad. Man tänker bara på att det är skola imorgon :( Men jag får träffa Michaela imorgon !!! <3
Igår skulle igentligen jag och pappa gått på bio, men pappa kollade i tidningen, och såg att det var HIF. Och självklart blev det ingen bio. Men men, vi åkte ner till stan och köpe godis. Efter hif blev gick jag ut och gick en runda i Ramlösa, för jag inte mådde speciellt bra. Då ringde älskling mig, åhh, vad jag saknar han:*(
När jag kom tillbaka, så gick jag och la mig.

Idag vaknade jag av att pappas mobil ringde, mm, väldigt låg signal han har då ! 
Sedan ville bara ha spring tävling runt huset i morse. Men jag orkade inte.;p ahha, Han så så sjukt mycket skit för sig;p  Mamma kom och hämtade mig vid 12, jag kom hem, pluggade på min spanska och trädslöjden. Dukitg jag är. Sedan frågade mamma i fall jag skulle med till mormor, och social som jag är följde jag med. Jag älskar min mormor. (L)(L)   åhhh.. :/  Sedan åkte jag porsche till morbror, jag skulle igentligen bada men det var för kallt. Han har fyllt poolen nu. !!!   16 grader var det i poolen.  :O  haha,
Jag sitter och pratar med älskling på msn, <3



( min morbror har en sådan här fast i mörk blå )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0