Bästa vänner!

Det är lite mer än 6 år sen, jag träffade Anna. Sedan den dagen måste jag erkänna att mitt liv har blivit bättre, det var även  min bästa dag i mitt liv. Vi båda ville börja spela fotboll i samma lag, vi kände abslout inte varandra när vi satte vår fot på fotbolls planen. Men vi kände att vi var inte rikigt inne i laget än, så vi började passa fotbollen med varandra. Vi skrattade och log mot varandra, sedan började vi mer och mer komma in i laget, och vi började passa fler och fler boller med varandra. Vi började även passa fler bollar på fritiden med varandra. Jag kommer ihåg första gången vi skulle sova över, det var hemma hos dig. Vi låg nere i din källare. Jag hade nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv, som jag gjorde den kvällen. Du fick mig att må bra, du fick min skratta, du fick mig att le.
Vi började träffas mer och mer på fritiden, och vi blev även bättre och bättre på fotboll. Så småning om, började din pappa träna oss. Våra föräldrar blev bättre och bättre vänner.
När jag har mått som dåligast har du varit där för mig, och ställt upp i alla lägen, du har cyklat hit bara för jag inte mådde bra. Det är inte många som gör det. Jo, min bästa vän Anna ! Hon är min och ingen annans.
Vi hade haft våra svåra stunder, när vi inte har mått bra någon av oss, men så länge vi har varandra så klarar vi oss. Vi är som gjorda för varandra.
Jag kan inte komma ihåg någon gång under dessa 6 år att vi har bråkat, visst alla tjafsar, men vi har aldrig varit ovänner i mer än 2 dagar, !  Aldrig !!!
Som sagt vi är gjorda för varandra. Jag vill vara din bästa vän så länge som möjligt, som man brukar säga '' tills döden skiljer oss åt''
För jag hade abslout inte kunnat leva ett normalt liv utan dig, jag kan abslout inte föresälla mig ett liv utan dig. För det är du som gör att jag orkar gå upp varja morgon och tänka positivt. Det är jag glad över!
Jag vet inte om det finns någon bättre person än dig på denna jord, jag tror faktiksit inte det.
Du är guld värld och har ett hjärta av guld.
Sedan var jag tvungen att sluta spela fotboll p.g.a skada. Då började vi dansa tillsammans istället. ! och de tär jätte roligt.
Vi blir bättre och bättre vänner för varje dag, om jag får säga vad jag tycker.
Anna, lyssna på mig. Du ska ha ett stort tack för du finns där för mig, och för att du bryr dig om mig.
Jag finner abslout inga ord för dig, jag har tre ord som jag hade tänkt att säga jag älskar dig och dom orden kommer du får höra många gånger, men när jag säger '' jag älskar dig'' så menar jag verkligen det.
Ilband ligger jag i sängen och bara tänker på hur lyckligt lottad jag är, hur bra jag mår när jag är i din närhet, och hur roligt vi har tillsammans. Tänk Anna 6 helt sjuka år. Vi har otroliga minnen tillsammans, fotbollen, kvällarna, gothia, ven jaa, och så mycket mer. Jag kommer att lämna dig anna, ! Aldrig !
Du är verkligen en bra kompis, och du är min bästa vän. !
Jag älskar dig, och det vet du om. !

Kommentarer
Postat av: anna

det var jättefint! jag älskar dig massa massa massaaa!

2008-05-02 @ 16:54:03
URL: http://annafinnemang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0