Det är otroligt. !

Jag förstår mig inte på folk i bland. Förlåt, men vad är det för människor det finns?
Varför håller människor på som dom gör?
Visst man ska acceptera dom. !  Men liksom, man behandlar inte en människa så illa som du har behandlat mig. !
Jag troddde vi var vänner, men jag hade visst fel, jag trodde du var något bra, men jag hade fel!
Du fick mig att förstå hur en vän ska vara,
men när man väl känner dig, så vet man vilken person du är.
Alla tror att du är så rolig, alla skrattar åt dig, mm, visst. Du vill ha uppmärksamhet. Det är okej, men inte överdrivet. Man behöver inte gå i så uringade tröjor för att killarna ska kolla!? 
Liksom det är väl att utmana sig själv.
Visst du kan vara jätte snällt i bland, men ibland blir man så irrierad och vill bara gå fram och smälla till dig.!
Du tänker nog inte när du pratar. Du försöker att vara ''dum'' eller du leker dum!  Du vill att alla ska säga att du är blond. Liksom vad är det för stil?  Vem vill vara blond igentligen?  joo, du!!
Jag orkar seriöst inte mer när du håller på så här. Du håller på att ta min bästa vän i från mig. Det komemr du aldrig att kunan göra. Men det spelar ingen roll. För det är sättet du gör det på som spelar roll!
Jag är ledsen, men vår vänskap går nog inte att rädda längre. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0