Du får mig att må bra!

Skolan idag som vanligt, och jag så så sjukt skoltrött som det går att vara. Jag orkar seriöst inte mer, jag orkar inte gå upp tidigt på morgonen, jag orkar inte, plugga det första jag gör när jag kommer hem!!
Började med no: typ tränade lite inför provet,
Svenska: gick igenom lite om norden.
Mat!
Matte:  tråkigt!!!
Musik, där jagoch Michaela tränade vidare på vår låt.
Hem, plugga, plugga plugga.,!
Har tränat på mitt geografi prov, no prov och skrivit min dagbok på spanska.. och pratar med älskling nu!
Jag ska snart äta, och sedan iväg och dansa med bästis<3
Veckan!
Onsdag: skolan, plugga!!
Torsdag: Skolan, prov i geografi, och plugga!
Fredag: skolan, och sedan skulle nog träffa bästis, tror jag.
Lördag: gengrep för danns uppvsningen.
Söndag, uppvisning och dans tävling i Ga- Hallen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0