Femtonde maj tvåtusenåtta.

idag såväckte mamma mig jätte tidigt p.g.a idag torsdag är det min tidiga dag! 
Börjar klockan 8:O  
åt frukost och sedan tog jag bussen till olympia: )
Jag mötte Michaela där, vi gick ner till slingan och väntade på mudde !
Vi skulle springa 3 km, det gick väl sådär. Har fortfarande käning i låret, men man ska inte klaga. Jag valde att vara med, och jag gjorde mitt bästa. Jag sprang på 15 minuter. Är det nte speciellt stolt. Men jag ska försöka ta under 14 nästa vecka. Sedan hem till mig, lämna min gympa väska och till skolan.
Busschaffören michaela !! HAHAHAHHHA
Svenska, där vi kollade på en islänsk film, fattade noll, och den var jävligt tråkig,
Mat.
Estet:  snart klar med mina shorts.
Engelska: vi fortsatt med pjäsen:p 

Efter skolan, mötte jag pappa på stan, vi skulle äta. Jag ville ha bakad potatis, men det ville inte han. Men jag fick som jag ville:d  Efter det, så stack vi och kollade shorts till pappa. Det fanns inga han ville ha. Han får skylla sig själv :D Nu sitter jag ensam hemma, mamma är på möte. Ska nog snart ta något att äta, kanske plugga lite spanska. Sedan kolla tv.
Imorgon ska vi till ven!!!! Så jävla gött, ha det bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0