Fredag hela veckan!

Skolan idag igen,,  sista dagen denna veckan. Så sjukt skönt, det är inte många veckor kvar till sommarlovet nu.!
Vi började med mentoristid,
Idrott där vi gick upp till viskängen, och spelade baseboll. Jag har nog aldrig sprungit så mkt i mitt liv:p hahha.
No: jag ocholiver ska bygga en raket.
Mat
Spanska, snart klar med vårt arbete,
EFter skolan, stannade jag och olle kvar efter skolan. För vi var båda tvungna att prata med Cimmy. Och det gick väl helt okej. Jag fick tilblaka mitt spanska prov idag...  det gick inte alls bra. Jag vet om att jag hade kunnat bättre i fall jag la ner llängre tid på det.
När vi hade pratat klart, stack jag till bussen, kom hem.
Tog en macka sedan stack jag och mamma till ikea, vi ska köpa nya soffor, det fanns rätt fina där. Men det finns finare på mio. Mamma har inte bestämt sig rikigt än, vi kollade även efter skrivbord till mig.
Vi gick inom väla en sväng för mamma skulle kolla efter shorts, sedan körde vi och handla mat.
Nu sitter jag här och pratar med världens bästa kille på msn. Jag ska fkaitksit inte göra något speciellt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0