Grattis till körkortet älskling<3

Idag väckte mamma mig jätte tidigt, för vi hade idrott!!
Jag mötte michaela på IH, vi skulle springa i 3 km, sprang på 13,06 tror jag..:P 
Sedan gick vi tilblaka till skolan, vi hade svenska. Där vi hade läxförhör, och det gick väl sådär :(  men men.
Fick reda på mitt VG-MVG prov i matte. Det gick väl sådär:(  
MAT.
Estet, där jag och michaela stickar, det går jätte bra:D
Engelska, vi kollade romeo och julia. :p

Efter skolan, stannade jag, michaela kvar efter skolan, skulle jobb spanska, och det gjorde jag:D
Sedan så kom pontus, hihi;p  du är för härlig:D  jag skrev klar min tex till vår spanska redovisnng. Sedan ringde jag älskling, och grattade honom en än gång. Jag är jätte stolt över honom, för han har tagit körkort !! :D<3
åhhhh:D:D:D:D:D:D:D   GRATTIS ÄLSKING<3
Har precis skrivit klart mitt no arbete, ;D  hihi.
Ska snart äta, och sedan slappa fram tv, och denna låten är så sjukt underbar!  får gås hud!! Det är inte många låtar jag får gås hud av, men denna är så sjukt bra!  

  

Det vackraste jag vet
Är att se dig när du sover
Här råder stilla frid
Och jag glömmer både rum och tid

Du ligger här bredvid
Och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig
Är det vackraste för mej

Så sagolikt det är
Att se morgon-dimman lätta
När mörkret sakta flyr
Och att se hur dagen åter gryr

En kylig morgonbris
Sakta sveper genom rummet
Jag kryper tätt intill
Lycklig för att du finns till

Stunder av stillhet
Ett ögonblick av ro ibland
Stunder av lycka
Att bara ha varann

Det är en rikedom
Att få älska och att att älskas
Vår kärleks varsamhet
Är det vackraste jag vet

Det vackraste som finns
Är att vara någon nära
När månen lyser klart
Över skog och mark så underbart

Du ligger här bredvid
Och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig
Är det vackraste för mig

Stunder av stillhet
Ett ögonblick av ro ibland
Stunder av lycka
Att bara ha varan

Det är en rikedom
Att få älska och att älskas
Vår kärleks sårbarhet
Är det vackraste jag vet

Du ligger här bredvid
Och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig
är det vackraste för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0