Imorgon är det fyra jävla månader sedan.!

För snart fyra månader sedan förlorade jag min bästa vän, mitt allt, och min syster.!
Det var / är den värsta dagen i mitt liv, jag förstår fortfarande inte att du är borta och aldrig mer kommer tillbaka.
Jag kommer aldrig mer få se dig, aldig mer få krama dig och aldrig merfå prata med dig !
Vem ska nu lyssna på alla mina problem, du fanns alltid där för mig.
du förstår nog inte hur mycket jag saknar dig. Det är på dessa fyra månaderna jag verkligen har förstått vad saknad är, och hur mycket man kan sakna en person. Jag har mått så sjukt dåligt, eller jag mår sjukt dåligt av att du inte är vid min sida.
Jag kommer aldrig glömma den dagen, då du gav mig min julklapp och sa '' God jul syster'' och gav mig en stor kram. Jag fick en jätte fin pjamas av dig, denna pjamasen använder jag varje kväll, den har aldrig varit tvättade. För tänk du har rört vid dom! 
Jag kommer heller aldrig glömma dig, för du kommer alltid finnas i mitt hjärta, du finns inom mig nu !
Nu är det vi två mot världen, jag ska klara detta. Jag måste klara detta!! 
Jag har mycket att leva för,
jag tror inte alla förstår vilken plåga det är att förlora någon man verkligen älskar, någon man verkligen har växt upp med, och delat alla minnen med !
Det är en plåga att vakna varje morgon och veta att du är borta, och aldrig mer kommer tillbaka, det är en plåga att veta att jag aldrig mer kommer få se dig !
Men jag kommer senare i mitt liv, upp och hälsar på dig, jag lovar dig.!
Du får sova så gott, så väcker jag dig när jag kommer upp till änglarna ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0