jag är besviken på dig !

Lördag, åhhhh, så skönt !
Mamma väckte mig vid 11,30, det var verkligen skönt att sova. Jag behvöde sova, jag behöver sommar lov !
Sedan gjorde jag v mig, och sedna körde och jag mamma till Anders ( min morbror)
där vi hade allmänt mysigt bara. Efter det körde jag och mamma hem.
Jag satt mig och pluggade på matte provet, kommer jag klara det?`
Vi cyklade i väg och handlade mat, och nu sitter jag och kollar tv. Det är ju snart melodifestivalen,
heja Charlotte !!! Jag tror hon kommer bland dom 5 bästa !
Sedan firar jag och älskling tre veckor idag, grattis till oss,!!
Det är bara två veckor kvar till du kommer hem, jag saknar dig något enormt, ska du veta. ! <3

Jag är så besviken på dig, !
du sa att du aldrig hade.... men det har du visst. :'(  Jag har en stor klump i min hals, och har jätte ont i magen.
Jag vet inte om jag vågar berätta det till dig, för då tycker du väl jag är konstig eller något. Så jag få ha ont i magen.
Hoppas du märker av det själv. och säger till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0