jag orkar inte mer!


jag orkar inte får ont i magen varje gång,!
jag orkar inte mer !

Jag tycker detta är jäte jobbigt ska du veta, jag har försök och försök att berätta hur jag verkligen känner. Men det går tydligen inte. Jag är så rädd att förlora dig, så det finns inte. :'(  Du finns i mitt hjärta och kommer alltid att göra.!
Jag vill inte förlora dig, för du är verkligen mitt allt!  Jag hade inte orkat gå upp varje morgon, utan att veta att du finns vid min sida. Jag är jätte ledsen, över ja, jag vet inte vad !
Men jag litar på dig, men jag bryr mig verkligen om dig! <3
Men jag känner att jag måste göra något åt detta, jag går och tänker på det hela tiden, jag mår faktiksit inte bra utav detta..  jag gråter bara jag tänker på det. Men jag får väl vara bra, och skita i det. Jag ska inte säga till dig mer nu, för då tycker du kanske jag är tjatig. Men du ska verkligen veta att jag tycker jätte mycket om dig.
Jag mår inte bra utav detta !

Kommentarer
Postat av: emelie

hoppas det blir bättre, (: du har en jätte fin blogg så du vet (:

2008-05-29 @ 18:31:42
URL: http://ewelie.blogg.se
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de bra!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-29 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0